Oriflame Essentials

Здравейте, момичета ! Първо честит празник на народните будители ! Пожелавам на всички ни духът ни винаги да бъде буден и да не забравяме никога, хората спомогнали нашата култура да преминава през вековете! Днес е един страхотен празник,  който изключително почитам и уважавам и се надявам,че за всички ни е така ! 
  Сега да започнем със днешната публикация ! Тя се отнася до три продукта от серията на Oriflame Essentials - гел за околоочния контур, скрaб за лице и крем за лице. 


От ляво на дясно - крем за лице, скраб за лице и гел за околочния контур.






Започвам с гела за околочния контур, защото той беше първата поръчка от серията, която честно казано реших да направя заради адски ниската цена, която може би беше 2.90 лв.По принцип харесвам продуктите на Oriflame и ги смятам за качествени, но тук точно в този случай, просто съм меко казано разочарована.Производителя обещава за гела : "Успокоява, подхранва, хидратира и охлажда.Специална формула с мултивитаминен комплекс... ".Гелът е за всички видове кожа, 15 мл с витамин E. Ето как изглежда гелчето върху ръката ми : 


Гел за околочния контур Oriflame Essentials


Гелчето е прозрачно, няма мирис и според мен няма и ефект! Съжалявам, за което дали ще се намажа под очите с него или ще си сложа под очите няколко капки обикновена чешмяна вода ефектът за мен е същия.Нито охлажда, нито хидратира, нито се случва нещо.Това е ефектът при мен за съжаление, казвам пак, защото като цяло продуктите на Oriflame са доста добри и аз ги харесвам.

Продължавам са скраба за лице.Подреждам продуктите в градация, защото този ми харесва далеч повече от гелчето.Отново има същите обещания като за другия продукт - ексфолира, почиства дълбоко с витамин Е, за всички видове кожа. Ексфолианта е един относително добър продукт, който ми допада, защото като цяло аз обичам измиващите ми продукти за лице да имат лек и дискретен аромат ! Точно такъв има този ексфолиант - съвсем лек, изключително нежен и приятен аромат, почиства относително добре, без да е нищо излишно впечатляващо, но все пак и цената му не беше висока около 5 лв си го поръчах.Разфасовката е 100 мл.Ползвам го два - три пъти седмично и го имам вече от доста време.Може би ще го поръчам пак, защото аромата и нежното почистване ми допаднаха много. Ето как изглежда ексфолианта : 

Скраб за лице Oriflame Essentials

 Сега ще ви представя третият продукт, който най-много ми харесва. Това е кремът за лице за дълбока хидратация с мултивитаминен комплекс и масло от шеа.Адски приятно кремче. Има лека консистенция, попива много бързо и хидратира чудесно ! Има приятен, много приятен аромат, за който според мен помага маслто от Шеа.Аз лично съм му фенка, и когато имам някакъв продукт с него, който срещам в каталозите на Avon и Oriflame поръчвам.Кремчето е със много сладка опаковка, ето показвам я, тя е от зимната серия на Essentials : 

Крем за дълбоко хидратиране Oriflame Essentials

Много приятен крем за лице, бих повторила поръчката, най-вече заради много леката консистенция и наистина дълбоката хидратация, аз имам доста суха кожа, която попива всичко за секунди и за мен също е важно,че кремчето е цели 150 мл, което си е множко.Използвам го от доста време, но не всекидневно, а когато застудее, като днес например. За този сезон е идеален, точно по предназначание.Като гледам в сайта на Oriflame, за него има най-много положителни мнения, които се припокриват с моето.Общо взето крема отсрами гела :D ... това е положението ! :) Приятен и спорен ден от мен на всички ! :))) 


Коментари

Популярни публикации