Битка на спирали в ниския клас


Здравейте ! Отдавна замислях този пост и как точно да го оформя, какво да представлява, кои спирали да сложа и днес в този дъждовен ден реших да го сглобя.Този пост ще има за цел да противопостави качествата на спирали в ниския клас и да покаже преимствата им, ако имат такива.Имам доста спирали от този клас, но за целите на поста ще използвам 5-те най-добри! Групова снимка: 

1.Rimmel Scandaleyes mascara - залагах големи надежди на тази спирала ! Бях чела все хубави неща за нея, но тя е за обем.Аз като цяло не харесвам спирали за обем, защото четката е прекалено голяма и не ми е удобно - нацапвам се, не става нищо.Ето снимка на Rimmel-ската спиралка : 


За съжаление в списъка си нея поставям на последно място, тъй като миглите ми едва се отлепят от статичното си положение малко нагоре, освен това се слепят и въобще не изглеждат красиво.Предимството и е,че се премахва лесно, но това не ме интересува тъй като тя не ми върши никаква работа - не я ползвам.
цена : 5.00 лв (промоция) 







2.Oriflame VERY ME ultra black mascara - с тази спирала нещата стоят така, за да е прекалено черно наситена както се обещава в каталога на Oriflame тя буквално се разтича и е ужасно водниста.Особено, когато човек я ползва чисто нова, направо трябва да се внимава с нея! Не удължава моите мигли, не ги прави подредени и красиви, дори са прекалено късички.Все пак, ако трябва да избирам между нея и Rimmel-ската ще сложа нея! Ето снимчица : 


За съжаление не мога да се изкажа и за нея прекалено добре, не защото спиралата е лоша, а защото не изпълнява обещаното ! Това е кофти, когато си изградя някакви очаквания и спиралката не ги опрадвае ! Май не съм фокусирала хубаво четката - тя е много прилична, гумена, подредена - нея харесвам! 
цена : 3.90 лв 




3.Classics 3D LASH DEFINED - супер спиралка! Разделя миглите чудесно, удължава ги, не се размазва, не цапа, не обещава твърде много, но изпълнява всичко, за което е предназначена.В моя списък тя е пред Rimmel и Oriflame независимо,че не е известна марка като тях.Снимка: 


Ако сте човек, който не е резервиран към марките в по-ниския клас опитайте ! 
цена около 4 лв ! 

4. AVON SUPER ENCHANT, GOLDEN ROSE MAXIM EYES
Това са моите фаворитки! Най-добрите спирали в ниския клас според мен ! Тази на Golden Rose е невероятна и Golden Rose имат чудесни продукти ! Всичките им спирали са хубави, но тази ми е любима  единственият и недостатък е,че изсъхва много бързо, но предвид цената 2,85 лв.Мога да си позволя всеки месец да си купувам.


AVON  е марка, която аз много харесвам ! Не пропускам месец без поръчка и като цяло, това е козметиката от, която винаги имам най-много продукти.Ползвам ги от 7-8 години и има едно нещо, в което съм ги признала - това са спиралите! Никога не съм си купувала спирала на AVON, която да ме разочарова или да не ми хареса! Наситена, раделяща миглите и удължаваща ! Това е ! 
цена : 4.00 лв



Това е от мен ! :) 

Коментари

Популярни публикации