Green Pharmacy: Билково масло за скалп с репей и арганово масло

Здравейте, момичета! В този супер слънчев ден на човек няма как да не му се прииска да напише една статийка.Както знаем всички скоро ще застудее (най-вероятно) и ще се налагат по-сериозни грижи за кожата на лицето и тази на главата и респективно на косата.В този ред на мисли,че чудех какво да си купя - за подхранване и поддържане на косата красива и свежа в студените дни.В този момент  една позната ми предложи да разгледам един каталог на полска козметика само от билки! Каталога беше огромен като започваше със всякакви билкови таблетки и завършваше с бяла козметика и козметика за коса.Мислех да пробвам някакъв шампоан на марката, но после видях маслата за коса.Имаше много интересни видове масла, но това ми хвана окото най-много ! 
Билково масло за скалп с репей и арганово масло

Производителя обещава : 
 - подхранване на косата 
 - регенериране на косата 
 - блясък и зашита 

Като всяко билково нещо ще трябва да изчакам, за да видя сериозно въздействие върху косата ми, но след първата употреба косата ми се чувстваше много много приятна и мека! Определено има разлика, защото моята коса е доста твърда и непокорна. Мисля да си направя график и  да го позлвам два пъти седмично! На описанието пише, че маслото се слага затоплено върху косата и се седи с него 30 мин.Много ми е любопитно какво ще се случи по-нататък с косата ми.И ако има ефект гарантирано ще си взема и други продукти на марката, тъй като са много евтини.Маслото е 100 мл и струва точно 5.00 лв.Както и всички други видове масла - за блясък, против косопад, за сгъстяване на косата , за регенериране и какви ли още не! 

Green Pharmacy   - Ето го сайта на марката ! 


Коментари

Популярни публикации