I LOVE AVON


Здравейте, момичета ! Днес за мен е един много приятен ден, и пристигнаха последните ми поръчки от AVON.Вижте само за каква красота иде реч:

 Ще излъжа, ако кажа,че не бях сериозно привлечена от красотата на тези луксозни опаковки! Просто няма такава красота, уникални са, надявам се да се съгласите с мен, аз просто съм влюбена в нежната изисканост и лукс същевременно, които излъчват. Ако трябва да съпоставям марки в този достъпен, бюджетен клас като цяло AVON е една от любимите ми ! Има доста причини за това и вече в някои от постовете си съм го говорила за тях и продуктите им, които много харесвам! 

Пудрата се казва Ideal Flawless, пресована, 10 гр.Чудесна компактна опаковка, с тампонче и доста голямо огледалце.Моят цвят е light medium -нямах право на избор на цвят, което беше единственият риск, който поех при поръчването на комплекта, но моята кожа е светла, и взе,че ми пасна идеално.За качествата на пудрата все още не мога да говоря тъй като нямам опит, така да се каже с нея.След като сдобия в някой следващ пост, ще разкажа подробно, за сега съм пленена от красотата и.Относно спиралата Super Shock MAX- не стига ,че е супер шок, а е и макс :D.Всички я познате предполагам, само,че в ъпрейдната опаковка.За нея мнение - когато му дойде времето ! :) Цената, на която взех комплетка беше 11.99 лв. :) 
Приятен ден пожелавам на всички, изпълнен с усмивки и любов ! 
#ОСТАВКА

Коментари

  1. Много са красиви така е, дано да си доволна и от качеството и със здраве да си ги ползваш!
    Поздрави!
    Веси

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, чудесни са.Пудрата е много хубаваа, не очаквах.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации