Бюджетните продукти, от които съм доволна !

Здравейте, момичета ! Напоследък честно чета от типа публикации - "любими продукти под 10, 5 (и последната, която видях )  и 3 лв, от които сме доволни".Аз се чудех каква да бъде и моята публикация в тази насока, защото все пак това си е доста полезна информация, от гледна точка на това,че с пари всеки може :D интересно е как се справяме без пари.По тази причина мой дълг е да споделя с вас бюджените, както аз съм ги кръстила продукти, които са в най-ниския ценови диапазон ( до 10 лв например) и заслужават вниманието ни ! Напоследък все си казвам,че няма да давам и 1 лв за боклуци, защото когато съм недоволна, реално аз все едно съм си скъсала парите или ги хвърлям на вятъра.От както съм в блог пространството за щастие с 90 % съм намалила безмислените покупки.За това,ако мога да дам съвет на дори една от вас, за мен ще е чест.Ще ползвам снимки от интернет, тъй като някои от продуктите нямам в момента! Ще групирам продуктите в няколко основни категории : 

1.ПРОДУКТИ ЗА ТЯЛО : 


Боди лосионите на Avon са качествени, предвид цената им! Когато съм във финансова дупка, винаги мога да си поръчам едно лосионче цената им варира от 3,90 лв до 4,90 лв най-много.В момента имам два от ароматите ( единия е ягода и шампанско  - един от малкото, които не харесвам) и са ми така да се каже резервни.Добра инвестиция ! 


Още едно бюджетно чудо са тези лосиончета на Frutinni ! Цената е между 5 лв и 6 лв, любимия ми аромат е кокос (обожавам го), черешата и крушата също са уникално ! Хубавото на този лосион е,че е много хидратиращ, това беше първото нещо, освен аромата, което ме впечатли в него.Май не е много икономичен, но аз с този кокос винаги прекалявам.Въпреки,че е изключително ароматен, не е от онези тежки лосиони за тяло... че чак неприятни.


Ето го и моето предложение за дамите, които не обичат силно ароматните лосиони за тяло.Имам го някъде у дома останало ми е много малко, но прекарах доста време с него, защото доколкото си спомням е 300 мл, купих го за 4,35 лв ! Няма какво повече да искам от лосион - силна хидратация и нежен аромат.

2.ПОЧИСТВАЩИ ПРОДУКТИ ЗА ЛИЦЕ - 

Един доста добър измиващ продукт за лице е ето този измиващ гел за лице от серията на Oriflame Amazonia, има много свеж аромат, това е, което ме привлече в него след първото измиване.Някакъв супер специален ефект няма, но успокоява кожата и не я пресушава, за мене това е много важно, кожата ми е адски суха.Цена 3,50 лв 


Е те това ми е фаворита в тая категория ! Много добо почистващо средство с изключителен аромат на краставица и пъпеш - мале само като се сетя <3 чудесия ! За 3,50 лв няма какво повече да искам! Горещо го препоръчвам на всички, които все още не са го опитали, въпреки,че не вярвам, че има такива ;) :)))))).


Това е изключително добър почистващ продукт, който е най-скъпият от моите харесвани.Има претенция да лекува и пъпки, мисля, но с моите трудно се справя.За сметка на това, обаче поддържа кожата ми изключитено чиста, но и суха.Все пак по-добър в този ценови клас не съм позлвала и го харесвам много.Цена 9,00 лв.

3.ДЕКОРАТИВНА КОЗМЕТИКА ЗА ЛИЦЕ - 


Няма по-добър сет за вежди! От както го имам се родих! Има си и недостатъци разбира се, четката и самата кутийка, но свикнах адски бързо ... за 5,29 лв това е най-доброто, което мога да си купя, за да поддържам веждите си в отлично състояние.Essence е една марка, към която изпитвам все повече симпатии! 


Всички дами тук слагат силиконовите моли за очи на Impala, съгласна съм, много са добри при мен имаше малко проблем с размазването, но все пак аз въобще не съм професионалист в гримирането, така,че може проблема да е бил в мен.Достоен конкурент наримат  в лицето на Wet and Wild coloricon моливът за очи, който струва цели 2,90 лв.Много хубав молив! Снимка на черния цвят, може да видите в предния пост с новите ми покупки.Опитайте! 


Не мога да не отбележа този руж, като мой много, много любим.Направо бях в екстаз, когато си го купих.Дълготраен, нежен розов цвят и контур за специалистите, които се справят с него.Има много ефирен блясък, абе чудесия.И струва цели 4.00 лв. За него е говорено много в блоговете, но не можаг да не го включа, щеше да е убида! 

Моя абсолютен  и безапелационен фаворит сред спиралите е тази на Golden Rose.Искам да подчертая,че имам дълги и гъсти мигли, които успешно манипулирам с всякакви спирали, почти не е имало спирала, която да си взема и да не станат прилично красиви, само че преди все се чудех каква да е следващата и позлвах предимно ейвънски.В този ред на мисли съм признала Avon в няколко неща и едното е спиралите.От както тази спирала, струваща 2,85 лв е на пазара, аз не съм си купувала друга от лятото насам.Лошото е,че бързо свърша и със същите темпове се изсушава.Има една приказка, обаче - много ми пука за тия пари, това не е недостатък, а малка липса до съвършенството. :D 

Това са гланцовете, които най-често ползвах в гимназията.За 2,50 лв едва ли ще намерите достоен конкурент!Сега добри имат нова опаковка и са много симпатични и сладки, цветовете са нежни и много приятни.
Това беше първата част от поста, туко що реших да го разделя на две, защото ще стане много дълъг ! Приятен и успешен ден от мен ! :))) 


Коментари

Популярни публикации