Празни опаковки

Здравейте ! Всичко в България ври и кипи! Искам и от блог пространството да призова управляващата коалица да подаде #ОСТАВКА, за да търсим пътят към нормалния живот демократично! 
Кратко лирично отклонение, и след него започва една изпразнена публикация :D.Ще ви покажа една част от празните опаковки, защото съм си на Благоевград и това е тук, прибирайки се на Кюстендил автоматично ще добавя още няколко. 



NIVEA pearl and beauty дезодорант - споменавала ли съм ви,че много харесвам душ геловете, дезодорантите и балсамите за устни на Nivea! Този дезодорант е познат сигурно на повечето от вас, е има защо ! Сега, както преди всяка Коледа, Nivea правят подаръчни комплекти със техните продукти и със сигурност ще се възпозлвам от някои комплект, включващ този дезодорант.Много нежен аромат и разбира се предпазва от изпотяване и трае доста дълго време.

Lóreal Triple Active  тоник за лице -  хубав тоник за лице ! Останало ми е даже мъничко от него, но сега съм на лечебна процедура от Bioderma и няма да го ползвам скоро ! Много икономчен е, защото е доста силничък ! Съвсем достъпна цена, бих го ползвала отново.

Lóreal Triple Active крем за лице -  приятен крем за лице, който има претенция да хидратира кожата.Много е освежаващ и нежен, харесвам го, но много бързо свърши. Напоследък се мазах с него всеки ден и свърши много бързо, но го харесвам и бих го позлвала пак ! 

Avon "кристали" за коса с арганово масло -  в този ценови диапазон по-добро средство за коса, имам предвид блясък, защото съм далече от мисълта,че предпазва - няма ! За тези парички, мога да си взема само Seri, а те нямат такъв хубав аромат и арганово масло ! Харесвам ги, но ще ги купя, когато ги пуснат на намаление ! Така съм навикнала да позлвам продуктите на Avon, когато са на намаление.

И една кратка похвала - взех си балсам за устни на Nivea с ягода (обичам) и спечелих мини крем душ на Nivea 50 мл. Има промоция и цената на балсамите е 2.75 лв. 

ХУБАВ И ПРИЯТЕН ДЕН ОТ МЕН ! :))) 

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации