Victoria's Secret

Здравейте ! В този чудесен, топъл, октомврийски ден не ми се говори за нищо друго, освен за един от най-невероятните аромати, който съм имала честта да позлвам досега.


Това е моят дрийм - тийм ! Наскоро най-добрите ми приятелки се прибраха от студентска бригада от Америка и ми донесоха този чудесен подарък, заедно с един lipstain на едноименната марка, на която съм голям фен.Досега не бях ползвала нищо на VS, но имах невероятното усещане, че ще се харесаме много. :) Така и стана. Подаръкът ми както виждате включва два продукта.
Първият продукт е моят любим, любим и най-любим лосион за тяло, който съм ползвала досега :

Сигурно и вие сте имали такива продукти, които просто ви е жал да харчите, защото толкова много ви харесват, че когато ги позлвате изпитвате особени чувства.Това е един от тези продукти.Моят модел е Sensual Blush. Лек, ефирен аромат със сладки нотки, но в никакъв случай не е сладък.Има и един флорален момент, който се запечатва нежно по кожата и ухае забележително ! Изключително хидратиращ и просто невероятно ухаещ ! Похвалите за това чудо на козметиката не спират до тук, защото когато стане дума за трайността му, мога само да кажа една дума: УАУ ! По моята кожа лосионът трае цял ден ! От сутринта до вечерта. Това ме изумява, бих казала съвсем отговорно, че ароматът на лосионът ми за тяло е по-траен от парфюмът, който нося в момента.Това от своя страна е забележително ! Мисля,че това е една от най-добрите инвестиции, които една дама може да направи. Просто това е чудесен заместител, на всеки парфюм.А в комбинация с душ гела ефектът е още по-невероятен ! Препоръчвам го горещо на всяка една от вас, която иска да се поглези и да усети разкоша на този невероятен продукт.Честно казано нямам никаква идея къде в България може да бъде намерен този продукт.Все пак, ако някоя от вас има информация може да ми я сподели.Аз уча в Благоевград и там има един козметичен магазин, в който съм виждала лосиони на VS на цената от 20 лв.Божествен аромат и невероятна трайност !
Спорен и приятен ден от мен ! :) 

Коментари

Популярни публикации