Ревю: Bourjois Eau Micellaire

Здравейте ! 
Отдавна бях решила да се запозная от близо със свойствата на мицеларната вода, не само заради безбройните похвали, които чета отвсякъде за нея, но и от чисто любопитсво.Всички знаем, колко е важно за нас процесът по премахнване на грима да бъде максимално улеснен, и колко е досадно и неприятно, когато очите ни почервенеят и  кожата ни  се раздразни.Въобще един безркрайно неприятен момент.Е, мицеларната вода като цяло е иновативно решение, за което междудругото много дами все още не знаят.Та... реших и аз да опитам някоя мицеларна вода.Колебанията ми бяха между тази на L'oreal и тази на Bourjois.В крайна сметка в магазина, който отидох, за да си я купя точно в този момент имаше промоция на мицеларната вода на Bourjois в комплект със интимен гел на марката, и двете по 250 мл за скромната цена от 8,10 лв.



Това е мицеларната водичка, заедно с количеството, което съм похабила за 2 седмици. Честно казано може би аз очаквах повече, може би бях пренавита и очаквах почти чудо, а може би не уцелих марката, но не съм безкрайно впечатлена от този продукт.Предвид фактът, че на опаковката пише, че е продуктът е избран за №1 почистващ продукт на годината, все пак това създава определени очаквания от потребителя.Факт, е че почиства по-лесно от тоалетно мляко, но е много неикономична.Ежедневният ми грим включва само спирала  по очите ми и пак ми отнема доста време и усилия да я изтрия, и характерното зачервяване се получава.За съжаление следващата мицеларна вода, която ще си купя няма да е Bourjois, въпреки привързаността и симпатиите ми към френската марка. 

Спорен и приятен ден на всички ! :) 



Коментари

  1. Мицеларните води наистина са страхотен продукт, но чак чудеса не правят :)) При почистване на очите на търкай, а задръж тампона няколко секунди "да накисне" и после изтрий :))

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за съвета ! И аз разбрах за това нещо в последствие, гледайки видео ревю на мицеларна вода.Все пак имам чувството, че бях пренавита.

    ОтговорИзтриване
  3. Пробвай тази на Loreal и няма да се разочароваш :) подобна е на Биодермата

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Четох в един блог, но не помня кой, че Лореала дразнела леко очите. Мисля за Коледа тъкмо докато свърши Боржуата, да е оборудвам с Биодерма !:)) Мерси за съвета.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации