Здравейте !

Здравейте и добре дошли в моят нов скромен блог, който се надявам по-нататък да мога да наричам "бюти".Завладяна напоследък от всичките мили и толкова добре подредени, красиви БЪЛГАРСКИ бюти блогове, които следя реших и аз да опитам да попиша за разни неща, които ме вълнуват.
Казвам се Диана, на 22 съм от Кюстендил, България.Не се занимавам професионално с грим, даже никак не съм добра  в гримирането, но планирам да се науча.Следвам "Финанси", последна година, в която се надявам и да успея да се дипломирам.Това е най-важното за мен, което мога да сподлея отгоре-отгоре без да ставам досадна.
Много ми харесват всички бюти блогове, обичам да ги чета,  и се възхищавам на всички готини, млади момичета, които пишат за такива неща и помагат на нас простосмъртните да се ориентираме в тая анархия от всякакви видове козметични продукти.В последната 1 година, всичко, което съм си купила е било препоръчано и харесано от някой бюти блог. Това намали разочароаванията в покупките с повече от 50 %, както и разходите за  ненужни покупки с толкова.Та .. така блогът ми е изцяло с комерсиална цел, пък, ако успея да помогна на някой да се ориентира и да му препоръчам нещо или да помогна за мен ще бъде удоволствие ! Това беше  от мен за сега ! Сега ще се запозная с възможностите на блога за оформяне и форматиране на публикациите и ще пусна някоя забавна, встъпителна публикация !
Приятен ден на всички от мен ! :)

Коментари

Популярни публикации