Victoria's secret 2

Здравейте ! Вкъщи съм и имам време за една публикация, която обещах да напиша в поста за AVON body mist Vanilla.Миналата седмица в петък вуйчо ми донесе най-сладкия подарък до сега! Реакцията ми беше подобна на повечето повечето американки в клиповете им, когато се опитат да опишат колко страхотен е един продукт - първоначално удивление, следващи нечленоразделни звуци и голямо благодаря ! 



Ще започна с опаковката - много луксозна, изключително здрав картон тъмнорозов на цвят въобще приказка. Толкова е красива и мила и нежна и въобще - нямам думи.Съдържанието, обаче е по-интересното от опаковката. В първият си пост изразих безкрайните си симпатии към марката и те все повече се засилват със всеки следващ продукт, който придобивам ! Лосионите за тяло, които са вече изпраобвани от мен са невероятни - силно хидратиращи с изключителен аромат, който трае цял ден.Всъщност, това е причината да обикна така силно продуктите на VS - трайността.Тя надминава доста от парфюмите, които имам в момента.Това е само лосион за тяло - представете си какво остава за спрейовете за тяло ! Те са наистина невероятни! Когато се намажа с лосиона, и след това се пръсна със спрея, аромата става дори тежък, въпреки,че не слагам кой знае колко.След това го усещам цял ден! Тези продукти са наистина невероятни! И всичките им аромати са някакси сладки, което аз много обичам и флорални в същото време, нежни, леки, ефирни, женствени, някои от тях доста съблазнителни (Love Spell )! Уникални са ! 



Приятен и спорен ден на всички ! 


Коментари

  1. Охх,страхотен подарък,завиждам ти!Веднъж имах възможността да се напръскам с техен спрей(лилавия) и се влюбих.Много ми се иска да се сдобия скоро с лосион и спрейче на марката

    ОтговорИзтриване
  2. Лилавия е нещо уникално, разбирам защо си се влюбила.Тука в България не знам от къде може да се намери VS, аз съм им голяяяяяма фенка, толкова са трайни, че си нямаш идея.Иначе цената на това комплектче не е много голяма 28 $ ! Заслужава си, аз планирам с този комплект да изкарам доста врееееме !

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации