Кола маска у дома ? Защо не!

Здравейте !
Най-после се прибрах у дома и имам идея за една публикацийка.Въпреки,че не сме в най-активния летен сезон, когато темата с обезкосняването е навсякъде, аз мисля да ви покажа  моето откритие.Този уред улесни в пъти живота ми.Ето как изглежда: 

Perfect - машинка за домашна кола маска





Ето така изглежда моята машинка за кола маска.Тя на марката Perfect, която всички познваме от лаковете и за нокти, но явно произвеждат и други благинки.Какъв е принципа на работа ? Изключително лесен и изключващ нуждата от ходене на козметик.
Начин на употреба в домашни условия.
Както виждате от последната снимка в комплетка се съдържа машинката кабел и в моят промоционален комплект имаше и пълнител и ленти за обезкосмяване - цялата цена на комплетка беше 28 лв.Само машинката струва около 25 лв.
1.Слагате кабела в машинката.
2.Слагате пълнителя с колата маска в машинката (има всякакви пълнители аз изпозлвам най-често класическия на Perfect  - цена между 2.50 лв и 4 лв).
3.Слагате кабела в контакта и поглеждате дали зеленото индикаторче от лявата страна свети, ако свети значи машинката започва да загравя.Точно този модел на Perfect загравя за около 25-30 мин. Това може да се окаже за някои от нас проблем, но аз планирам времето си така,че докато загрее върша нещо друго.Един малък недостатък на машинката е,че не е прозрачна и не виждате дали колата маска се е разтопила изцяло, за това се налага да вадите пълнителя след 20-тата минута например, за да видите дали колата маска е абсолютно течна.Когато това се случи, колата маска е готова за употреба.
4.Употребата е изключително лесна и функционална на всяко едно място от вашето тяло, стига да сте готови да изтърпите леко неприятната болка.Движита рол-он-а по посока обратна на косъма, поне аз така я употребявам, но съм виждала и момичета в разни клипове, които мажат по посока на косъма, но така при мен колата маска се  разтича.
5.Мажете колата маска в дължина по ваш избор в зависимост от това колко сте сръчни.В началото мажеш съвсем кратки участъци, докато се науча да работя с лентите и да дърпам бързо.После всичко стана много лесно.
 Ето така излгеждат лентите, които се продават навсякъде:



Цената им варира в зависимост от бройките, колкото по-малко бройки си купувате толкова по-скъпи са.100 броя ленти струват в порядъка на 7 лв.Лентите може да се излпозлват и от двете страни.Някои момичета ползват парцали, вместо ленти, това е личен избор, за мен лентите някак си са по-хигиенични и лесни за употреба, въпреки, че това си е въпрос на личен избор.Доколкото знам някои козметички работят в салоните си с такива машинки, според мен притежанието на една такава в домашни условия изключва нуждата от всякакви козметички.Рол-ол-на на машинката я прави лесна за употреба на всяко място от тялото, включително и над гормната устна.Стига да се науим да работим с нея ! Това беше от мен по темата ще се радвам да споделите вашето мнение по въпроса. 
Приятен и спорен ден ! 


Коментари

  1. Определено нагревателят улесни и моят живот.Аз също имам публикация за него :))

    ОтговорИзтриване
  2. Дааа и моя ! Това е една от най-добрите придобивки за мен през годината !

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации