Ревю: Avene Eau Thermale

Здравейте ! Ревютата са ми любимите публикации, които най-честа чета в другите блогове ! Освен,че са ми адски интересни и приятни, те са и изключително полезни ! За това реших втората ми публикация да бъде за продукт, в който съм влюбена, и който според мен задължително трябва да присъства в дома на всяка една от нас ! Това ще да е термалната вода на Avene.



Аз имам суха кожа.Не може да се каже,че е проблемна, но сухотата и като цяло ми създава много проблеми.След като си направя кола-маска на краката често получавам ранички и други подобни явления, които са просто адски неприятни особено лятото.И така не знам защо това лято реших да пробвам с термалната вода. Резултатът беше близо до магичен.За около 10 часа - едно хубаво преспиване кожата на краката ми беше като нова.Това беше повода да не се разделям никога повече с този продукт.Причината да го обичам е безусловните му качестваи  и многото приложения, които има.Може да ви помогне: при зачервявания, за освежаване, за успокоение на раздразнена кожа, за суха кожа, въобще за всичко ! Според мен това е продукт, който сме задължени да имаме ! За всеки ден и за всеки случай! 
Идната седмица чакам кутията си от PinksBeautyBox, на която ще отделя специална изчерпателна публикация.
Спорен и приятен ден ! 


Коментари

Популярни публикации