AVON Naturals body mist

Здравейте !
Днешната публикация е вдъхновена от любовта ми към спрейчетата, лосиончетата за тяло и всички други сладко миришещи нещица, с които обичам да се цапотя. :) В предната си публикация ви показах голямата си любов VS боди лосиона - една любов, за която говоря с уважение и респект.В този ред на мисли и там имам с какво да се похваля, но за това към края на публикацията.Днес съм решила да си поговорим за една друга моя любима миризма, а именно серията на Avon Naturals с ванилия.Чудех се напоследък, какво им става на AVON ? Имаше период от време, в който бяха спрели да продават тази си серия, която според мен и доста други момичета е една от най-сполучливите им серии въобще.Някакъв маркетингов трик или просто беше спряна от производство не знам и аз защо, но в много каталози серията с ванилия я нямаше, което ме дразнеше, защото много ми харесва.Като цяло серията им Naturals е сполучлива от към цена и качество, въпреки,че тенденцията напоследък е към влошаване качеството на продуктите.Не знам защо, но при началното помирисване ми лъха на алкохол леко и на аспирин.Странно, може би не съм улуча лосионите. :) Скоро преди един - два каталога видях,че са върнали серията с Ванилия и се сдобих с два продукта - крем за ръце и спрей за тяло. 

Ето го спрейчето ( извинете ме,че нямам снимка на кремчето за ръце, но в момента не съм си удома )  ... воаля ! Харесва ми много, страшно сладка миризма, аз съм голям фен на сладките миризми и който е, няма как да не му хареса ! При началното пръскане върху кожата, ако се приближите и помиришете ще усетите силна миризма на алкохол, явно са "подобрили" формулата, добавяйки още алкохол, но все пак това е единствения недостатък  на този иначе така приятен спрей. Трайността е между 4-5 часа, което ме прави много, много щастлива, защото когато се ароматизирам с него в ежедневието понякога не слагам парфюм. :) Както споменах мнооого обичам спрейчета за тяло, лосиончета и всякакви такива нещица.Някои момичета имат непоносимост към такива миризми върху тялото си и ми е много причудливо защо, но все пак сетивността е индивидуална.

И сега дойде ред на голямата премиера ! Чакам вуйчо ми да се прибере от Ню Йорк и да ми донесе тези бижута. :) Това ще стане най-вероятно следващата седмица, така че надявам се да  мога да пусна една хубава публикация за тях.

Това беше от мен за сега ! Спорен и успешен ден на всички ! 



Коментари

  1. Щом си фен на сладките миризми, този комплект на Victoria's Secret ще ти хареса на 100% :)) А и изглежда много сладурски :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, едва го дочаквам вече! Относно сладките миризми - обожавам кокос !

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации