Rimmel Wake me up Foundation

Здравейте, многоуважаеми ! 
Чудех се през изминалите дни, каква публикация да пусна и се досетих,че фон-дьо-тенът ми (Revlon ColorStay) приключва.Та, ето чудесен повод за покупка и публикация ! Бях хвърлила око на най-новия продукт на Max Factor Face Luminizer.И така се запътих към Лили, където да го  закупя.Нещеш ли като се понамазах, така обилно, не бях впечатлена.Не казвам нищо лошо за  фон-дьо-тена, но просто не беше моя.Първото и най-важно нещо, което вземам предвид, когато си купувам фон-дьо-тен е,че кожата ми е суха!  И така, водейки се от това най-важно нещо, и фактът,че искам да бъде покривен, реших да редуцирам избора си до няколко фон-дьо-тена.Какво искам да спомена в аванс? Статистиката сочи, че в моя живот, много рядко съм се доверявала на друг продукт, освен Revlon Colorstay! Този път реших,обаче,че е нужна определена диверсификация, и така отидох на щанда на Rimmel и изпробвах Wake me up.

Първи впечатления : 
- мека и по-гъста консистенция 
- лек, дискретен аромат 
- висока покривност

Закупих си фон-дьо-тена за цената от 14,20 лв, която е много приятна, ненатоварваща и даже лежерна цена.А забравих да спомена, че някъде измежду чуденката ми се намираха и Maybelline Fit me и Stay Better Skin, най-новия продукт на марката, който по-рано намерих на примамливата цена от 9.95 лв. Въпреки всичко, Wake me up, като че ли ме грабна от първото докосване. Чела съм и съм гледала много видеота, обсипани със суперлативи за Wake me up и навявно има защо. Ще започна анализът си поетапно, стркутурирайки го на база най-важните неща, които бихме взели предвид, купувайки фон-дьо-тен.

 1.Опаковка - чудесна стъклена, супер удобна опаковка с пулверизатор! Наистина, Revlon, сложете пулверизатор на ColorStay ! Свикнах с това неудобство, но защо трябваше да се налага да свиквам ? Защо всички фенове на марката и на ColorStay се оплакват, а те продължават да го произвеждат така ! Нямам нищо против, но това не е претенция ! Просто в момента се наслаждавам на този лукс да имам пулверизатор и знам,че всички мислим така ! Та, тук Римел са се справили чудесно и този оранжев цвят е много приятен  и наистина подходящ за едно добро събуждане. :)

 2.Качество на продукта -  този продукт е за суха кожа, ако имате смесена към мазна, нещата няма да ви се получат.Може да се позлва както през деня с по-малко количество, така и вечер, можете да направите чудесен силен грим с него. Доста поркивен е, но степента на покривност изцяло зависи от вас! Препоръчвам да го нанасяте с четка, консистенцията е такава просто, не че би има проблем с гъба, но го разнасям идеално с четка!

 3.Какво обещават от Rimmel ? - "Нашият пръв фон-дьо-тен, който видимо "събужда" кожата, осветява я и й придава сияен блясък с безупречен финиш.Действа против умората, с пептиди и комплекс от витамини". 
Всъщност, аз си търся точно такъв фон-дьо-тен.Като цяло нямам проблеми с кожата, има по някоя пъпка тук-таме, но не е драма.За сметка на това обаче, ако не се наспя или въобще понякога имам уморен вид, сива кожа. С много дълбоки сенки под очите, така,че за през деня аз търся точно това "здравословен блясък".Фон-дьо-тенчето е точно такова, нежно придава дискретен блясък и ефирен свеж вид на кожата ! В крайна сметка никой продукт не може да направи от кожата ви чудо, но Фон-дьо-тена е основата на всеки грим, той е ядрото най-важното нещо за здравия вид на кожата и доброто и състояние. Всички знаем и навярно си спомняме, как в по-крехка възраст допускали големи грешки при избора на такива продукти.И един малък съвет от мен, ако мога да си позволя да дам, разбира се, за дамите, които имат суха кожа, ползвайте течни Фон-дьо-тени.

4.Цветово разнообразие - мисля,че има 6 цвята, моят е 200 SOFT BEIGE. Важно е един такъв продукт да има голямо цветово разнообразие, Max Factor-а имаше само 3 shades, което не ме устройва хич ! По този показател Revlon бия всички, и Rimmel също се справят добре !



Коментари

  1. Това е любимият ми фон дьо тен от 3 години насам! Въпреки че кожата ми е смесена пак не бих го сменила! Ползвала съм какви ли не други и не лоши като продукти, но този си остава номер 1 ! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации