Спирала Maybelline the colossal go extreme

Здравейте, скъпи читатели !

Днешната публикация, за съжаление е породена от едно голямо разочарование.Реших да си купя най-новата спирала на Мейбълийн за есктремен обем.Като цяло не харесвам спиралите на Мейбълийн, но исках да дам шанс на тази.В Лили този месец са на промоция и си я купих за 8.99 лв.


Ето как излгежда спиралката, типичната опаковка, както всички спирали на Мейбълийн.Спиралата е за екстремен обем и много силно наситено черно. Спиралата не ми харесва въобще по-точно четката.
Моите мигли са доста гъсти и лесно се оправям със всякакви спирали, за това реших да опитам да рискувам с тази на Мейбълийн, въпреки,че преди време съм имала тяхна спирала  от която бях разочарована.
Защо не я харесвам ?
  1. Трудно се борави с четката,както виждате по-горе на снимката самата четка е доста кръгла и обемна, разделя миглите ми, но след петдесетото движение.
  2. Адски много се нацапах на клепача със черно, докато се опитам да си разделя миглите, което много рядко ми се случва.
  3. Въобще не удължава миглите, стоят къси и плешиви.
  4. Не е по-наситено черно от никоя спирала. 
  5. Изискват се неимуверни усилия, за някакъв ефект. 
 И все пак моите думи без доказателства не значат нищо, така че : 

Ето го окото ми със спиралата на Мейбълийн, вие си преценете дали Ви харесва.На мен не.Следващата снимка е с ежедневната ми спирала на Golden Rose, жълтичката, от серията която имитира опаковките на Мейбълийн.Ползвам я редовно от година.



Ето как изглежда окото ми със спиралката, на мене ми допада повече, защото си падам фен на големите изразителни мигли.Предното ми сходно разочарование беше с Мис Манга на Лореал.



 Не разполагам с по-добра светлина за съжаление,за да ви покажа разликата между двете спирали.На лявото око съм с Мейбълийн, а на дясното съм с Голден Роуз.Вижда се как от дясно миглите ми достигат почти до веждите.

Това беше от мен ! Надявам се да съм била полезна.

Коментари

Популярни публикации