Нови покупки !

Здравейте !
Предмет на днешната публикация са някои нови мои покупки, които бих искала да споделя с Вас! Та вижте с какво се сдобих през последната седмица :


От ляво на дясно:
1. Dove дезодорант с краставица - всички го познавате, не мога да живея без него.Уникален аромат, доколкото съм запозната Dove имат спрейове за тяло, които са уникални !!!! Явно като всички готини неща се продават само на запад. :)
2.Ganrier лак за коса - преди време ползвах много лак за коса, сега по-малко.Този ми харесва много като аромат, и не придава изкуствен ефект на косата.
3.Macadamia олио за коса - легендарното олио го взех във sample размер, за да видя как ще действа върху косата ми, ако съм доволна за Коледа ще се самозарадвам с по-голям размер.Там от където го купих, харесах и балсам без отмиване, та може и с това да се самозадрвам. :D

4.Течен сапун Yves Rocher Jardins du Monde - чуден аромат, имам душ-гела и си купих и течното сапунче! Обичам такива аромати леко тръпчиви, този е точно такъв!
5.Интимен гел AVON - имам две или три опаковки ползвам го постоянно, доволна съм.
6.Лосион за тяло с мед - поръчах го на сляпо, все пак 400 мл струваше около 4,00 лв, той взе, че се оказа супер приятния лосион за тяло. Лека формула, дискретен аромат, препоръчвам го горещо ! :)


Коментари

Популярни публикации