Hair Care

Здравейте ! Днес ми се иска да Ви покажа съвсем бюджетните ми продукти за коса, които изполовам доста често.
Косата ми като цяло е суха, трудно и бавно се омазнява, но пък всички знаем, колко е неприятно, когато косата изглежда суха.Именно това е моментът, в който нацъфтелите краища се виждат най-много.За това особено през този сезон, когато навън е доста студено и вятъра брули и лицето, и косата ни е редно да използваме както подхранващи, така и някои стилизиращи продукти.
Най-важното, което една жена трявба да може, когато купува продукт за косата е  да прави ясна разлика между подхранващ и стилизиращ продукт.Типичен пример за тази доста  често срещана грешка са кристалите за коса.Повечето момичета си мислят, че кристалите са продукт, който подхранва косата ( в момента имам предвид класическите кристали за коса, а не всякаквите хибриди, които съществуват на пазара) всъщност, това не е точно така. Със сигурност те не са продукт, който вреди, но тяхното предназнчение е да придават блясък и гладкост на косата.Точно тези техни функции ги правят изключително стилизиращ продукт.Така, че когато избирате кристали проверете, какво точно купувате. Сега ще Ви покажа, какъв супер бюджетен продукт притежавам аз:


Възстановяващ серум за коса с особено популярното арганово масло.Продуктът има претеции да бъде за професионална употреба.Притежава изключителен аромат, силен, но много приятен.Консистенцията е много близка до тази на течните кристали, но те са някак по-тежки и по-плътни.Това е овлажняващ продукт, и като такъв, той почти не придава блясък, а просто овлажнява косата и я прави по-лека, по-приятна и ухаеща чудесно.Предполагам, че може да се намери във всяко квартално магазинче за козметика.Интересното, е че разполага с арганово масло, чиито неуспорими качества са популярни за всички ни.Всъщност, това беше една от причините да го избера пред конкурентите му.Цената е около 5 лв.
Отново искам да подречтая, че тази статия, какво и е целият ми блог, целят да показват повече бюджетни решения, отколкото професионални.Така,че по-често от мен ще виждате продукти, които са достъпни на нормални цени, лесни за откриване и действащи.Горе посоченото серумче, е чудесен бюджетен вариант с арган.


Ето нещо любимо, но и празно.Вече свърши, позлвам го постоянно винаги го поръчвам.В момента го поръчах пак.Адски доволна съм, влияе страхотно на косата ми.Харесвам много продуктите на Avon за коса, и както ще видите по-нататък, имам още няколко от тях.Нещото, което най-силно ме привлича е ароматът, не може да отречете,че е невероятен! Това шишенце по-горе на снимката се нарича Терапия за коса без отмиване с арганово масло.Вече почти всички такива продукти за коса имат арганово масло, колко и в какви количества за нас си остава загадка, но за тази цена е цяло чудо,че има и следа от Арган. :) Цената варира от 6 до 9 лв. в Avon.Горещо препоръчвам.
Напоследък забелязвам, че LineaBio, Seri, Victoria и всички други марки, които се предлагат в местните козметични магазини имат серуми за коса, кристали и какво ли още не в лепкава консистенция с арган.Ако имате конкретни впечатления от нещо, споделете ги под статията. Отворена съм да опитвам нови неща.

Ето два от продуктите за термо защита, които притежавам, единият под формата на крем с гъста консистенция ( в ляво) другият под формата на спрей (в дясно).Кремът има лек аромат на мента и е чудесен, освен,че защитава косата ми, прави я гладка и приятна на дорир.Позлвам го на влажна почти изусшена коса.Термо спреят има невероятна миризма и винаги присъства в продуктите ми за коса.Това не са стилизиращи продукти, а продукти за защита на косата от термообработка ( сешоар, преса). Аз ги позлвам постоянно, тъй като се изправям постянно. Тези от Вас, коити не се изправят активно, или не употребяват топлинни инструменти за коса, могат да пропуснат тази защита.При мен тя обаче е задължителна.


Като става въпрос за косата ми и някави непознати продукти, честно казано ме обвзема страх.Точно такъв беше случаят с този спрей за коса на Рубела, имитиращ Macadamia серията. Спрея е с арган отново.Цената се вижда 3,80 лв, а количеството цели 200 мл.Мирише чудесно, кой знае какъв ефект не намирам в него, но всеки пак освежава косата ми, когато го позлвам и създава усещане за още арган. :)
Това беше от мен за днес. Надявам се да съм била полезна.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации