Bourjois Effet 3D Max

Здравейте, скъпи читатели !
 Весела Коледа и щастлива нова година ! Надявам се, че всички сте прекарали невероятно празниците с близките, получили сте и сте подарили достатъчно подаръци.Аз прекарах Коледата чудесно, но има последствия - леко настинала съм. За съжаление в "дупката" между коледните и новогодишнинте празннии аз "кротувам" у дома с чайове. :) Разбира се, това ме подсеща,че е време да пусна няколко публикации.Първата ще бъде тази, а именно за много готиния глос на Bourjois, който най-вероятно повечето от Вас познават.
 Искам да Ви разкрия една мъничка тайна.Като цяло не съм от запалените почитатели на Bourjois, незнайно защо.Може би не съм имала много от техните продукти, и това е  един от мотивите.Та... в момента съм много зле с готините глосове, почти нямам никакви интересни и красиви.Любовта към този цвят беше от пръв поглед:




Много красив и наистина много траен гланц ! Ръкавичките от долу са много сладки и тях си взех в унисон. :)) Всъщност това са част от малкото и скромни подаръци, които си подарих за  Коледа. :)

Давам суоч, за да видите наситеността на цвета, която  е поразителна. Всъщност този глос е невероятен ухае чудесно и съм влюбена в цветът.Извинявам се,че не съм го снимала на устните си, но в момента когато съм болна не го смятам за много удачно. :)
Желая Ви прекрасни празници ! Желая Ви да бъдете с близките си и да споделите цялата любов, която имате !!!

Коментари

Популярни публикации