Приорин - средството за справяне с косопада

Здравейте, скъпи читатели.

    Връщам се отново към темата за косата и адекватните мерки за поддържането й, тъй като това се оказа една от най-важните теми за мен през изминалата година. Също смятам, че всички проблеми, свързани с косопада са много важни за голяма част от жените. Едва ли е имало дама,  която в определен етап от живота си, да не е страдала от косопад. Е, и аз не бях подмината от този проблем. Ще разкажа накратко, какво се случи през последната година, без да ви отегчавам, за да може, ако някой от вас се припознае да действа своевременно.
   След доста проблеми с косата ми, заради боядисването, ползването на пресата за коса (която към момента съм захвърлила), както и системния стрес, който се беше натрупал, след последното ми боядисване през март, косата ми отново започна да пада. Косопадът не може да се класифицира като потресаващ, не падат цели кичури, но системно косата ми капе. Непрекъснато има коса по дрехите ми, при всяко докосване на косата ми, оставам с косми в ръка и след къпане положението е най-сериозно.
    След изключително щателно проучване на това, какво мога да започна да приемам вътрешно, за да стабилизирам процеса, реших да пробвам таблетки Приорин.



Ето какво съдържат и представляват капсулите в резюме: 

"Уникалният състав на Приорин включва Биотин, L-Цистеин, екстракт от просо и пантотенова киселина.
Биотин, наричан още Витамин Н или "витамин на кожата", е изключително важен за поддържането на здравата кожа, косата и ноктите. Както всички останали витамини, Биотин трябва да се приема в достатъчно количество чрез храненето.
Цистеин е серосъдържаща аминокиселина, която е основен градивен елемент на кератина. Кератинът е главният компонент на косата и ноктите.
Просото е едно от, първите култивирани от човека растения. Екстрактът от просо съдържа милиацин и изключително важни мастни киселини - олеинова и линоленова киселина.
Пантотеновата киселина е част от Витамин В-комплекс.

Съставки:
Пълнител: маслен екстракт от пшенични кълнове; екстракт от просо;
Желиращ агент: желатин;
Влагозадържащ агент: глицерол;
Сгъстител: жълт пчелен восък; калциев пантотенат;
Емулгатор: лецитин; цистеин;
Стабилизатор: магнезиев оксид;
Оцветители: Е172, Е171;
Овкусител: ванилии, р-метоксиацетофенон; биотин;
Глазиращ агент: средноверижни триглицериди.
Съдържа глутен и соя."

    Капсулите може да откриете почти във всяка аптека, въпреки че аз имах някои затрудения, докато открия налична опаковка. Цената на 60 капсули е около 60 лева, съществува и промо пакет, който съдържа две опаковки по 60 капсули за около 80 лева. Предписанието за употреба е по 2 капсули след хранене за сериозен косопад и по 3 капсули на ден за по-тежките случаи.Курсът е общо 3 месеца, след което се почива. Това са базовите неща, които касаят употребата. Според предписанието, косопадът следва значително да намалее, косата да се заздрави и да засияе, да има проактивен растеж и не на последно място да се подобри видът на кожата и ноктите на употребилия. 
    Разбира се, аз без да съм отявлен спектик, не бях заредена с кой знае какви очаквания, тъй като не мога да си представя как каквито й да е таблетки биха имали подобно влияние върху човешкия организъм. Особено гледайки количествата косми по четката след всяко ресане. Уви! Намери се продукт, който да ме опровергае и да докаже добрата си репутация за пореден път (ако се разровите из интернет ще видите,че има предимно положителни коментари и това е може би най-скъпият продукт от себеподобните си)!  Приемах по две хапчета на ден след хранене, когато буквално за една седмица, колкото и трудно за вярване да звучи, падащите косми намаляха с поне 30 %. Реших, че си внушавам и да ме е хванало "плацебото", но фризьорката ми потвърди веднага. Допълнително бях изненадана, че кожата ми на лицето някак се избистри. Допускането, което правя от бързия резултат е, че по-скоро организмът ми е имал фрапиеща нужда от конкретна съставка, съдържаща се в Приорина. Може би това е причината за осезаемата разлика. 
    В действителност за месец прием с две таблетки дневно, косопадът ми е намалял на половина. Отново има падащи косми, но те са на половина по-малко и падат предимно на 3-ти - 4-ти ден след като е измита. 
    Не съм склонна да обобщавам или препоръчвам конкретни продукти, но смятам,че всяка дама, която има такъв проблем е резонно да опита с хранителна добавка от този вид, било то конкретно Приорин и че вътрешния прием е основополагащо начало за решение на конкретни проблеми ! 

   В заключение, тъй като всичко, което се казва е редно да се доказва, слагам две снимчици, които ясно показват подобрението в състоянието на косата ми. Тук е мястото да изкажа признателността си  към фризьорката ми, която отделя много време и грижи косата ми да изглежда така: 













Коментари

Популярни публикации