Нови покупки

Здравейте, уважаеми читатели !

Поздравявам всички именници по случай празника им днес, а останалите поздравявам с хубавото, даже горещо време.Изтървах публикациите напоследък, но поне си имам основателна причина - започнах работа, която буквално превзе ежедневието ми, но сега след като свикнах мога да се върна към обичайните занимания.Така,че извинявам се за отсъствието ми, от блог пространството (въпреки това, не съм спирала да чета). Хубавото след такава пауза, е че имаш много идеи за публикации.
Едни от любимите ми публикации са новите покупки, за това пускам първа такава. :)


1.Лосион за тяло Yves Rocher с органична малина.Този лосион е подарък за рождения ми ден от моя приятелка.За него бих казала,че има деликатен, не адски натрапчив аромат, нито прекалено силен, овлажнява чудесно и консистенцията е много приятна.Като цяло харесвам Yves Rocher, но защо такава опаковка са избрали, всеки път  клатя лосиона за тече или удрям тубата от ръката ми лекичко, за да падне малко.Малко по-гъстичък е и съвсем не тече като го наклониш.

Ето за това говоря, даже на снимката отвора изглежда голям.Просто не е практично, като Revlon ColorStay само,че лосион за тяло.И така въпреки чудесния лосион чувствата са смесени, заради опаковката, иначе самата тя е много качествена и стабилна.

2.Avene Hydrance Optimale обогатен хидратиращ крем с SPF 20 + Мицеларен разтвор - за този крем ще има отделна публикация, но сега ще направя кратко въведение.Имах много проблеми с кожата напоследък, освен вечните пъпки, кожата ми изглежда уморена, дехидратирана и сива.Това при мен е дългогодишен проблем, който незнайно защо лекувах с декоративна козметика.След безрезултатното покриване с всякакви гримове, реших да си купя силно хидратиращ крем за лице като за начало разбира се.Ползвам го от два дни - сутрин и вечер.Чудесен крем ! Avene са невероятни и го доказват за сетен път.Никога не оставам без термалната им вода, сега опитах и мицеларния разтвор и съм възхитена.Не дразни очите, чисто перфектно икономичен е! Кремът също е ужасно икономичен, при положение,че имам много суха кожа.Когато го намажа вечер сутрин, когато се събудя кожата ми е все още хидратирана и далеч по-свежа ! Всичко, което е написано е спазено ! Avene са чудесни  и БЕЗ ПАРАБЕНИ !

3. SNB крем за кожички - имах известни проблеми с кожичките на ноктите дълго време, но професията ми изисква те да бъдат изрядни.Кремчето е чудесно, ухае много добре, евтино е само 4 лв и наистина омекотява и прави кожите по-красиви.

4.Advance Techiques Avon Instant Repair 7 - редовно ползвам продуктите на Avon за коса доволни съм от всички, най - много харесвам аромата им! Както и при този серум аромата е чудесен, оставя косата мека и предпазва ?! Честно казано нищо не може да ме предпази от пресата ми, не се лъжете и вие, че давайки повече пари за, някой спрей препоръчан от вашата фризьoрка или иновативен серум ще спрат цъфтежите.Нищо не може да ги спре, освен ножицата.И все пак при термична обработка, която при мен е ежедневна, заредете се с една малка армия от предпазващи продукти.Под такива имам предвид - серуми, термо спрейчета, и
всичко, което предпазва.И винаги напомням защитните продукти, които по-горе изброих, нямат НИЩО ОБЩО със стилизиращите.Стилизиращите са кристали за коса, лак за коса, пяна за коса, спрей за блясък и т.н. Те са за да си направите хубава прическа, не предпазват само придават блясък и свеж вид на косата (понякога).

Това беше от мен за днес, приятен, спокоен и слънчев ден желая на всички !

Коментари

  1. И аз съм много доволна от серумите за коса на Avon но не съм използвала точно този вид доволна ли си от него благодаря предвсрително (http://bonbonki.blogspot.com/)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации